Često postavljana pitanja & kako koristiti sustav

Što se ne može rješavati putem usluge MojBiograd?

Usluga MojBiograd nije namijenjena rješavanju svih problema koji mogu mučiti građane, već za održavanje i povećanje kvalitete korištenja javnih gradskih površina i infrastrukture  – molimo Vas da uslugu koristite za probleme kao što su nabrojani gore.

MojBiograd nije namijenjen rješavanju problema kao što su:

  • Problematično ponašanje pojedinaca, nesporazumi sa susjedima i/ili bilo kojom skupinom ljudi
  • Bilo kakva hitna intervencija (poplava u stanu, privremeni pad tramvajske mreže)
  • Psi koji ometaju lavežom ili nisu na uzici ili nemaju brnjicu
  • Požari, zagađenja zraka i vode
  • Buka
  • Prijedlozi za postavljanje novih posuda za otpad, novih rasvjetnih tijela, semafora  i slično
  • Žalbe na rad gradskih tijela ili bilo kojih tijela javne uprave
  • Bespravna gradnja
  • Divljanje po cestama, konzumiranje droga, javna opijanja, nasilje nad životinjama, preprodaja itd

Nadležna tijela imaju izravne linije na koje im se uvijek možete obratiti.

Kako prijavljujem problem?

Nakon što upišete željenu lokaciju (ulicu i kućni broj) prikazat će Vam se ista na interaktivnoj mapi. Moći ćete pregledati problem već prijavljene u tom području ili prijaviti vlastiti problem jednostavnim klikom mišem na mapu na lokaciju problema.
Prikazat će Vam se prozor za popunjavanje prijave s uputama za postupak prijave.

Kako ostavljam komentar?

Ako želite ostaviti komentar na postojećoj prijavi, pronađite prijavu koju želite komentirati, kliknite mišem na prijavu i kada Vam se pojavi info oblačić kliknite akciju Više. Otvorit će Vam se prozor za pregled prijave i opcijom dodavanja komentara te uputom.

Kako mogu pratiti izmjene na mojim prijavama ili nečijoj koja mi je posebno zanimljiva?

Korištenjem opcije Prati promjene na prijavi za Vaše prijave ili korištenjem opcije Prati promjene na prijavi na specifičnoj prijavi. Kako biste mogli uključiti ovu opciju trebate biti prijavljeni za rad u rješenju MojBiograd.

Kako mogu podijeliti informacije o prijavi s prijateljima ili poznanicima?

Korištenjem opcije dijeljenja informacija o prijavi na društvenim mrežama Facebook i Twitter koje se nalaze na ekranu za pregled prijave.

Kako se prijavljeni problem rješavaju?

Prijavljene problem obrađuje stručna služba u Gradu Biogradu i upućuje Naloge za sanaciju nadležnim organizacijama o čemu ćete biti ažurno obaviješteni putem komentara na samoj prijavi od strane Grad Biograd – Centar za korisnike

Je li usluga MojBiograd besplatna?

Da, korisnici usluge bez naknade koriste uslugu bez ograničenja.

Mogu li koristiti uslugu MojBiograd na mobilnom uređaju?

Usluga MojBiograd trebala raditi na Vašem mobilnom uređaju automatski se prilagođavajući veličini vašeg zaslona. Nativna mobilne aplikacija za:

  • Android dostupna je za preuzimanje na Google Play web mjestu.
  • iOS (iPhone) dostupna je na App Store (Apple)

Direktne putanje (linkovi) za preuzimanje aplikacija dostupne su na naslovnoj stranici usluge MojBiograd.

ODREDBE O SIGURNOSTI

Tko može vidjeti i koristiti moju e-mail adresu i ime?

Ako prijavite problem ili ostavite komentar, Vaša e-mail adresa vidljiva je Administratorima u Gradu Biogradu koji obrađuju Vaše prijave i komentare te administratorima cjelokupnog rješenja MojBiograd.
Nikad nećemo dati uvid ili prodati Vašu e-mail adresu trećim stranama osim u slučaju kad smo obvezni zakonom.

Vaše korisničko ime koje ste upisali u za to predviđeno polje neće se objaviti ukoliko Vi to ne ne dopustite odabirom opcije Prikaži moje ime javno.

Hoćete li mi slati e-mail poruke nevezane uz uslugu MojBiograd?

Ne.
E-mail poruke ćete dobiti u sljedećim slučajevima:

  • Registrirali ste se za korištenje usluge i trebate potvrditi valjanost e-mail adrese tj. aktivirati Vaš korisnički račun
  • Pretplatili ste se na novosti vezane uz Vaše prijave ili neku drugu prijavu
  • Vaša prijava je odbačena od strane Grada Biograda – poslat će Vam se e-mail poruka s razlogom odbacivanja
  • Vaš korisnički račun je blokiran od strane Grada Biograda radi neprimjerenog korištenja usluge MojBiograd– dobit ćete e-mail obavijest o blokadi Vašeg korisničkog računa.